Anbudsutkast – allt du behöver för att komma igång direkt

Färdigt utkast på alla obligatoriska bilagor

Byggt för att spegla upphandlarens krav

Leverans inom 2 arbetsdagar

Spara tid och minska osäkerhet

Så fungerar vår paketerade tjänst anbudsutkast

Denna tjänst är för dig som vill spara tid, höja kvaliteten och lämna in ett professionellt anbud utan att börja från noll. Du väljer bland pågående upphandlingar och vi tar fram färdigstrukturerade generiska utkast som följer den specifika upphandlingens krav och ger dig en bra start i anbudsarbetet.

Det här ingår i din leverans

Du får välskrivna utkast som uppfyller kraven, till exempel fiktiva case, projektplaner och referenser. Vi kan även inkludera större delar som kvalitetsledningssystem, kravmatriser och metodbeskrivningar. Omfattningen varierar beroende på upphandlingen.

Komplettera med ditt unika innehåll

För att anbudet ska bli komplett behöver du lägga till företagets egna exempel, referenser och USP:ar. Våra texter ger en tydlig grund, du sätter företagets prägel och säkerställer fakta.

Smidig leverans direkt till din inkorg

För din valda upphandling, får du Word-dokument samlade i en komprimerad fil skickad till din mejladress inom 2 arbetsdagar. Varje anbudsutkast anpassas efter den upphandling som du väljer själv.

Det här omfattas inte

Prissättning, ESPD, underleverantörsavtal och andra juridiska eller ekonomiska dokument ingår inte. Du ansvarar också för att bevaka frågor och svar under upphandlingsprocessen.

En lila mapp märkt Anbudsutkast med flera dokument som sticker ut, det översta med texten tender as a service.

Kontakta oss

Boka ett kostnadsfritt möte eller kontakta oss via våra kontaktuppgifter som du hittar längst ner.

*Obligatorisk uppgift
Tack för din förfrågan! Vi återkommer till dig inom 24 timmar via mail.
Hmm, något gick fel. Försök igen eller kontakta oss direkt genom uppgifterna nedan.