Anbudsutkast – allt du behöver för att komma igång direkt
Färdigt utkast på alla obligatoriska bilagor
Byggt för att spegla upphandlarens krav
Leverans inom 2 arbetsdagar
Spara tid och minska osäkerhet
Så fungerar vår paketerade tjänst anbudsutkast
Denna tjänst är för dig som vill spara tid, höja kvaliteten och lämna in ett professionellt anbud utan att börja från noll. Du väljer bland pågående upphandlingar och vi tar fram färdigstrukturerade generiska utkast som följer den specifika upphandlingens krav och ger dig en bra start i anbudsarbetet.
Det här ingår i din leverans
Du får välskrivna utkast som uppfyller kraven, till exempel fiktiva case, projektplaner och referenser. Vi kan även inkludera större delar som kvalitetsledningssystem, kravmatriser och metodbeskrivningar. Omfattningen varierar beroende på upphandlingen.
Komplettera med ditt unika innehåll
För att anbudet ska bli komplett behöver du lägga till företagets egna exempel, referenser och USP:ar. Våra texter ger en tydlig grund, du sätter företagets prägel och säkerställer fakta.
Smidig leverans direkt till din inkorg
För din valda upphandling, får du Word-dokument samlade i en komprimerad fil skickad till din mejladress inom 2 arbetsdagar. Varje anbudsutkast anpassas efter den upphandling som du väljer själv.
Det här omfattas inte
Prissättning, ESPD, underleverantörsavtal och andra juridiska eller ekonomiska dokument ingår inte. Du ansvarar också för att bevaka frågor och svar under upphandlingsprocessen.


